donderdag 15 januari 2015

Feestje...

Feestje...
 voor wat betreft mijn blog.

Mijn blog bestaat drie jaar en dat laat ik niet zomaar voorbij gaan.
Ik heb veel trouwe volgers en daarom organiseer ik een give away.

Een winterse give away!

Ik geef weg twee wintersetjes, zoals hieronder afgebeeld.



Een rood setje bestaande uit muts en polswarmers. 
Zie de close up foto van de bloem, hier zit een metallic draadje doorheen verwerkt. 


Een grijs setje bestaande uit muts en polswarmers maar met accenten van roze.

Wat moet je doen?
* Niet zo heel veel behalve volger zijn van mijn blog 
* Aangeven welk setje je voorkeur heeft.
* Reclame maken mag, maar is geen voorwaarde.
* Meedoen kan tot 23 januari, dan maak ik de gelukkigen bekend.

Lieve groetjes Tinie

11 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag ...
    Je traktatie is buitengewoon prachtig ...
    Ik ha héél graag voor de rode set ...
    Dat de winter maar lang mag duren ...
    Met veel plezier zet ik graag een linkje op mijn blog ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte met je blog verjaardag, mooie setjes heb je gemaakt maar ik laat mijn beurt voorbijgaan ben absoluut geen mutsenmens ;-)) groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!! We bloggen bijna even lang bedenk ik net. Ik doe heel graag mee voor de grijs met roze set.
    groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, ik hoop dat er nog heel wat jaartjes mogen volgen :-)
    Ik doe ook dit keer niet mee, om dezelfde reden als Linda, maar ik plaats met alle plezier een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations Tinie!!!!!!!!
    love, xxxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte!!! Vooral doorgaan.
    Ik doe graag me want ik verzamel hartjes ben er dol op....Dus weet jij wel voor welk setje ik ga..
    Lief van je.
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh hip hip hoera! Al 3 jaar! Proficiat en inderdaad, blijven doorgaan!
    Ik doe graag mee voor het rode setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartelijk gefeliciteerd, drie jaar alweer! Ik dacht zomaar dat je na mij was begonnen met bloggen, maar ik haal pas in oktober de drie jaar. :-) Wat een schattige setjes, twijfel, twijfel... Ik ga toch voor de rode!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey lieverd van harte gefeliciflapstaart allereerste met je verjaardag vandaag :D en natuurlijk ook met je blogverjaardag, ook alweer 3 jaartjes aan het bloggen, leuk hè.
    Ik vind je setjes heel leuk maar laat toch lekker mijn beurt overgaan, ik ben harstikke happy met de sjaal die ik bij je kocht en de hand/polswarmers die je me maakte en gebruik ze regelmatig. Maar heb al een rode muts ;) en nog een zwarte en daar ben ik zo al happy mee. Dikke verjaardagsknuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd en ik vind het grijs/roze setje heel leuk dus ik doe daar graag voor mee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!