maandag 3 november 2014

November geefmaand...

Op verschillende blogs kwam je het al tegen de laatste tijd. 
November is geefmaand, en dat hoeft niet te betekenen dat je de hele maand cadeautjes weggeeft maar het kan ook door een vriendelijk gebaar, een knuffel of zoiets.
Ik besloot er ook aan mee te doen en begon met het versturen van een echt cadeautje.

Susan van het blog 365 dagen creatief  kocht bij mij in april een shawl die ik had gehaakt, zie dit bericht
Ik vond dat daar wel een set handwarmers / polswarmers bij hoorde en haakte van de restjes wol van de shawl, een mooi setje.


Het patroon voor de polswarmers vond ik op het blog van Lindevrouwsweb.

Susan heeft de envelop met het cadeautje inmiddels ontvangen en is er heel blij mee. Ze heeft me gelijk gemaild en er ook over geblogd, kijk hier maar. 

Verder haakte ik nog meer zulke fijne hand / polswarmers en daarbij ook mutsen en of shawls. Deze zal ik in een volgend bericht laten zien, want sommigen zijn een cadeautje.

Lieve groetjes Tinie

10 opmerkingen:

  1. Ze zien er super schattig uit!! Mooi gedaan en een leuke kleuren combinatie.

    Groetjes,
    Stefanie

    www.cutedutch.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag ze al bij Susan, echt cool! Lekker bezig ben je.
    Warme groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een super-kleurencombi en dan dat leuke kaartje erbij!!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super lief en op het juiste adres beland X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag ze al bij haar. Lief van je.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja super kado van je en echt een verrassing! Ik ben er heel blij mee :). En ook dat kaartje zo lieff! Dikke dankjewel knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh deze maken elke miezerige dag vrolijk, heel leuk kadoo voor Susan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke kleurtjes, kan me voorstellen dat Susan daar helemaal happy mee was!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!