woensdag 15 augustus 2012

Tweeling wordt twee jaar, maar wat maak je dan?

Mijn vriendin is de trotse moeder van een tweeling. Twee vrolijke meiden!
Zij werden afgelopen week 2 jaar en dat laat je natuurlijk niet zo maar voorbij gaan.
Ik haakte twee tasjes in verschillende kleuren.



Maar een tasje is ook maar een tasje en aangezien ik de amineko's erg leuk vind, haakte ik vrolijk verder. Met als gevolg een gevulde tas!



Ik heb de amineko's ook in twee verschillende varianten gehaakt.




De meiden waren er blij mee, maar hun moeder misschien nog wel meer.

7 opmerkingen:

  1. Leuk! Goed bedacht! Echt lief van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er werk van gemaakt zeg, hartstikke leuk échte Goodie bags voor de dametjes! Pas maar op dat mams ze niet inpikt:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kado. Daar zullen ze wel heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kleurtjes!Die amineko´s met verschillende pootjes zijn echt heel leuk bedacht!Ik kwam op je blog via Leonie, ik ga je volgen hoor!
    Groetjes, Caren

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!