vrijdag 1 mei 2020

Ik ben er weer...



IK BEN ER WEER!!

Toen ik vanmorgen wakker werd bedacht ik mij ineens, zou mijn blog nog bestaan? Na het ontbijt de laptop maar eens aangezet en de wachtwoorden achterhaald van mijn blog....en tadaah ik heb nog steeds een blog en ik hoop dat er ook nog lezers zijn 😂.

De afgelopen vier jaar is er veel gebeurd en daar zou ik een boek over kunnen schrijven maar dat ga ik niet doen. Ik zal kort samenvatten wat er gebeurt is, ten eerste veel ellende: ziekenhuisopnames, meerdere operaties en op dit moment zit ik te wachten op een plek in het ziekenhuis maar door de corona kan ik nergens terecht. Naast de ellende ook veel leuke dingen meegemaakt: oudste zoon heeft zijn VWO diploma behaald en zit nu in zijn 1e jaar op de universiteit, jongste zoon gaat dit jaar ook afsluiten en volgend jaar beginnen op de opleiding van zijn keus, we zijn verhuisd naar een prachtige woning met een fantastische tuin, ik heb tussen de ellende door meegedaan aan het NK Atletiek voor Masters en werd daar 3e op het onderdeel kogelstoten (vrouwen tot 45 jaar). Zomaar wat dingen die er gebeurt zijn in mijn privé leven.

Qua haken heb ik ook niet stil gezeten. Ik heb de nodige dingetjes gehaakt maar eigenlijk nooit op de foto gezet. Helaas maar de laatste projecten liggen hier te wachten op een foto-shoot dus die ga ik binnenkort weer posten.

Ik hoop dat jullie weer gezellig mee lezen!!

Tot gauw, groetjes Tinie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!