maandag 15 februari 2016

Het zoenen zit erop...de kaartjes zijn aangekomen...

Ook ik deed mee met de leuke actie van de post en verstuurde vier enveloppen.
Inmiddels weet ik dat ze zijn aangekomen dus hierbij de foto die ik maakte vlak voor ze de deur uit gingen.


 
 
Ik zelf kreeg ook een kaart van Susan en daar was ik heel blij mee.
 
Lieve Susan, dank je voor de lieve kaart!!!
En ook wil ik je nog bedanken voor de leuke winactie die je op je Tante Betsy blog had.
 
Voor iedereen die van leuke jurkjes houdt, ga eens op Susan haar blog kijken. Het is zeker de moeite waard!!
 
Ook ben ik op dit moment weer druk aan het haken. Ik heb het bijna af en dan ga ik het laten zien. Inmiddels ook al weer een nieuw project op het oog, want er komt zoveel leuks voorbij op internet.
 
Voor nu ga ik stoppen, ik werk op maandag altijd twee keer dus ga nu nog even gauw wat in huis doen voordat ik weer naar kantoor moet.
 
Lieve groetjes Tinie

2 opmerkingen:

  1. Een warm gebaar van de post ... Leuk ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd naar je projecten en lekker gewerkt X 2??

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!