donderdag 16 januari 2014

Twee jaar CreaTinie... en een Colshawl Give Away

Toen ik net de computer aan deed en inlogde op mijn blog zag ik dat ik inmiddels al twee jaar de gelukkige bezitster ben van dit blog. 
Ik weet nog dat ik ermee begon, alles onwennig en maar hopen dat andere mensen je blog ook vinden en leuk vinden.
Nou ik denk dat dat wel goed zit en de zorgen van toen nu zeker niet meer aan de orde zijn. 

Ik ben in blogland veel lieve en meelevende mensen tegen gekomen. Ondanks dat de meesten elkaar niet kennen, staan we op de een of andere manier toch voor elkaar klaar. Een lief gebaar, een berichtje of een kleinigheidje doet een mens zo goed en maakt het bloggen zo waardevol en uniek.

Ik heb dit het afgelopen jaar mee mogen maken. Ik werd ziek in februari en maakte jullie deelgenoot van mijn pijn en ellende. De reacties waren overweldigend en hartverwarmend. Nog steeds ben ik aan het tobben met mijn gezondheid en de pijn en ik probeer nog steeds een manier te vinden om mijn dagen goed door te komen. En nog steeds wordt er met mij meegeleefd. Dat doet mij enorm goed!

En dat brengt mij bij het volgende...

Om mijn tweejarig blogbestaan te vieren ga ik een give away organiseren. Ik haakte twee colshawls en deze ga ik verloten onder twee van mijn volgers.




Het patroon voor bovenstaande colshawl vond ik op het blog van Metsmaakgehaakt.


De steek die ik gebruikt heb bij bovenstaande colshawl heb ik gevonden op het blog van Vicarno's mama.  Het model heb ik zelf verzonnen.

De enige voorwaarde om kans te maken is dat je volger bent of wordt van mijn blog en hieronder een berichtje achterlaat. Een linkje op je blog mag, maar is niet noodzakelijk.
De give away loopt tot en met 30 januari a.s. Ik maak op 31 januari bekend wie de gelukkige winnaars zijn.

Liefs Tinie

29 opmerkingen:

  1. Dear Tinie, you are right about the wonderful people you can meet in Blogland!!!
    Congratulations for your 2 years blogging and for the beautiful cowls!!!
    Count me in, please!!!!!
    xxxxxxxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe natuurlijk ook heel graag met jouw give away mee. Als ik mag kiezen ga ik voor de grijs witte.
    Ik zet ook een linkje op ons blog. Bedankt dat je ook een linkje naar mij give away hebt geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! 2 jaar alweer en je bent niet meer weg te denken uit blogland! Mensen leven met jou mee, maar jij leeft ook met zoveel mensen mee; altijd een lieve reactie en een vriendelijk woord, blijf alsjeblieft nog vele jaren bloggen, maar dan als het even kan met een betere gezondheid ;-)
    Ik doe graag mee en plaats uiteraard een link op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Tinie met je 2-jarig jubileum :)
    Wat fijn dat je idd door het bloggen zoveel lieve reacties krijgt, je hoort van all kanten dat het velen zo goed doet.
    En je kunt trots zijn op jezelf zoals je in het leven staat...
    Ik vind je give-away een super leuk idee, maar je mag mij buiten de loting houden. Ik denk dat er vast mensen zijn die er nóg veel blijer mee zijn ;)

    Lieve groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd!!!

    Ik vind het nog steeds zo vervelend voor jou, dat het niet zo lekker gaat met je gezondheid. Ik denk er zo af en toe wel aan en ik vind het altijd leuk als er van jou hand weer een berichtje op je blog staat.

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GefliciTaart. Balen dat het je nog steeds niet goed gaat.Wat zou ik je graag helpen maar helaas kan ik dat niet. Je hebt mooie cols gehaakt zeg. Ik doe graag mee aan deze liefdevol gemaakte give away. Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eerst en vooral proficiat met je blogverjaardag ;-)
    En zo een sjaals kan je nooit genoeg hebben, hé!
    Linkje zal ik ook plaatsen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat balen hè moppie om zo te tobben met je gezondheid! Gelukkig hebben we elkaar hier in blogland! Want zeker weten, ook al is het contact voornamelijk via de computer (tablet, mobiel hihihihi) het voelt zeker als een warme deken!!!

    Wat een prachtige give away moppie! Alleen ik laat hem aan me voorbij gaan. Ik heb hier al zo veel liggen .... dat al dat moois van jou graag een ander gun. Want reken maar van YESSSS dat er vele nekkies zich zullen melden die zich hieraan willen warmen hihihihi

    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou tinie wat denk jij.... oeps waar zijn me manieren allereerst van harte feliessss me 2 jaar bloggen
    ik vind het een eer dat we elkaar hebben gevonden met bloggen en kom graag bij je lezen als het even lukt met je.
    ...... volmondig JA ik doe mee met je top give away..... vind ze beide gaaf.... geel past bij de club geel -zwart waar mijn meiske bij voetballen en de 2 kleurige past overal bij... liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! Ik ben net als Vera altijd weer blij als ik weer een bericht van je lees. En van zonnetjesgele colletjes daar wordt toch iedereen blij van!
    Liefs Es

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat met je blogverjaardag! En dubbel blij dat deze blog een vitamienenkuur is zowel voor jou als voor wij de meelezeressen! Ik doe heel graag mee met je give-away! Ik waag graag mijn kansje voor het gele exemplaar, hiermee komt de lente echt wel een beetje dichterbij :-) Hopelijk lukt het je elke dag een beetje minder te tobben! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook ik laat de give away aan me voorbij gaan omdat ik al zoveel heb. Maar ze zijn mooi !!
    Hopelijk blijf je nog heel lang bloggen en lekker creatief bezig zijn. Beterschap !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Ik hoop dat je (ondanks je pijnklachten enzo) nog lang door mag gaan met het maken van leuke blogjes - en haakwerk, hihi. Ik laat deze give away aan me voorbijgaan, ik heb net een col + sjaal elders gewonnen en de kleurtjes zijn wat minder mijn ding... Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee jaar, stoer! Ik doe graag mee voor de grijs/witte.
    groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Amai, al twee jaar aan het bloggen, wat gaat de tijd snel ! Hopelijk mag de gezondheid op een aanvaardbaar peil komen, waardoor de pijn niet overheerst.
    Ik doe heel graag mee aan je give-away, liefst voor de gele omdat mijn oudste dochtertje dol is op geel. We houden hier thuis allemaal van vrolijke kleuren dus is die wit-grijze niet echt ons ding (ookal is die wel mooi gehaakt....)
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk zeg al twee jaar, gefeliciteerd, ik doe graag mee en vid de wit grijze erg mooi!!!
    Lieve groeten Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je twee-jarig jubileum!! Dat er nog maar vele blogjaren bij mogen komen en hopelijk een nabije toekomst zonder pijn! Ik ben de laatste tijd niet zo heel erg aktief in blogland, maar na alle drukke weken hoop ik dat weer een beetje meer op te pakken. Wat een leuke Give Away en ik maak ook wel colsjaals, maar gek genoeg nooit voor mezelf, ik wil dus heel graag een kansje wagen hoor en vooral de grijs/witte vind ik super! Ik ga een linkje plaatsen op mijn blog! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. aiiiiii wat een prachtige sjaals!!! volger was ik al.. en ik doe dus graag mee met de give away..
    van harte gefeliciteerd met het 2 jarig bestaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 2 jaar! Tijd vliegt he, jammer dat je al bijna een jaar ziek bent, maar goed dat je deze blog hebt om wat steun te krijgen. Ik dacht eerst ooo die streepjes want ik ben een strepenmadam, maar eigenlijk vind ik de steek van de gele zo mooi overkomen. Goh ik hoop dat ik win…echt echt

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Congratulations, dear Tinie!! Thanks for 2 years of beautiful creations, visiting your nice blog is always a pleasure :-). Looking forward to many more lovely posts from you and all the best for your health!! Thanks for this great giveaway, I will try my luck. If I could chose I would go for the lovely yellow one, it's a wonderful sunny spot in these dark winter days :-). Happy weekend to you from
    Nata

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Just wanted to add that I put a button on my sidebar, too :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte met je blogverjaardag en je collen zijn prachtig dus ik wil wel een kansje op de grijs/witte wagen, ga nu heel hard duimen;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Proficiat met je blogverjaardag! Ik doe graag mee voor de gele sjaal. Die vind ik heel mooi.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hieperdepiep 2x hoeraaa! Wat een mooie sjaals! Hopelijk mag ik met eentje pronken!?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hieperdepiep 2x hoera!! Wat een mooie sjaals! Ik vind de gele super mooi! Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Je blog is dan ook heel leuk en inspirerend. Ik wil graag een kansje wagen voor de grijs/witte col. Ook hartelijk dank om mijn give away te linken! Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Tinie, Bij toevalligheid via het blogje van Jenneke, bij jou terecht gekomen.
    Ik ben een volger geworden! Groetjes Chantal van het blogje HaakBrei-n

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd! CreaTinie met 2 jaar bloggen en ik wens je
    nog veel haakplezier toe!
    Op de valreep volger geworden...ik zet je blog onder mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. HHallo Tinie ,
    Ik kwam je ook deze week tegen en ben nu ook een volger .
    Wilde je hartelijk feliciteren met je blogverjaardag ,hij is prachtig je give away ,en ik wil dan ook graag mee doen .succes verder met je blog ,ik blijf je volgen .
    Groet Geertje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!