maandag 13 januari 2014

Van alles wat...

In de kerstvakantie (lijkt al weer eeuwen geleden) haakte ik allerlei kleine dingetjes om sleutelhangers mee te maken. Altijd handig om wat op voorraad te hebben. Ik heb ze van de week voorzien van lintjes en oogjes en dit is het resultaat geworden.


Ik heb de patroontjes uit het boekje: Kleurrijke cadeautjes haken van Margriet de Muinck.
In het boekje staan hele leuke, fleurige patroontjes.

Op de blog van Haakjuffie vond ik dit leuke patroontje van een theepot. Zo leuk om te maken dus ik denk dat er nog meer gaan volgen. Hier alvast mijn eerste creatie.


Ook doe ik mee aan de Crochet Along A stripey blanket. Heel leuk om aan mee te doen, want een hele deken in één keer haken is zo'n lap. Nu haak je elke week een stukje en dit is goed vol te houden en dan heb je ook nog tijd over voor andere dingen, want ik kan niet goed met één ding bezig zijn. Maar dit is misschien wel heel herkenbaar.

Tot nu toe hebben we vijf toeren gehaakt en dit is mijn deken in wording.


Het lijkt erg donker door het zwarte maar ik krijg het niet echt goed op de foto vandaar dat ik er al een wit papiertje onder heb gelegd. In het echt ziet het er mooier uit. Wordt vervolgd!

Lieve groetjes Tinie

23 opmerkingen:

  1. Fijne vrolijke sleutelhangers! Het theepotje is leuk, staat ook nog op mijn lijstje! Is het goed te doen? Niet te priegelig enzo?

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het goed te doen, maar heb wel wat aanpassingen gedaan. Liefs tinie

      Verwijderen
  2. Wat een mooie en kleurrijke sleutelhangers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleurtjes voor je deken! En wat een schattige sleutelhangers heb je gemaakt, zo fleurig!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sleutelhangers en je deken ziet er al goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die sleutelhangers...mooi hoor
    En je deken wordt ook al leuk...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. love the keychains and the teapot a lot Tinie!!!!
    good start for your blanket!!!!!
    xxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave sleutelhangers. Altijd zo leuk om op voorraad te hebben. En je deken bind ik er ook mooi uit zien Zo'n donkere kleur doet de lichtere vaak beter uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah wat en dotje dat theepotje!
    Echt leuk Tinie!
    En die deken wordt ook een plaatje, en ik herken het wel...daarom vind ik het zo fijn om een deken van Granny Squares te maken...maar dat project schiet ook niet op hoor...zit ongeveer op de helft en het moet een deken van 2.00 bij 2.40 worden...ga ik niet redden denk ik...vind die 40 cm net teveel, haha...
    Succes met je creaties en fijne week, lieve groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige en leuke haakwerkjes!
    Veel plezier met de Crochet Along!
    Nog een fijne week,
    lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je deken in wording ziet er prachtig uit
    evenals je andere haaksels ♥♥ luf it
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een leuke sleutelhangers gemaakt! Ga maar fijn verder met voorraad maken, want deze zal je wel snel kwijt zijn ;-)
    Veel haakplezier met je deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je sleutelhangers zijn heel leuk geworden. Ik kreeg die tuit van de theepot lang zo mooi niet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze leuk geworden!! Die theepot is ook echt gaaf! Jij hebt geen FB hè? Wilde je een foto sturen. Heb uit een erfenis Amigurumi&forest Friends, een haakboek. NIets voor mij, nog helemaal nieuw.. als jij het nog niet hebt is ie voor jou. Geef maar een seintje!
    XChristel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. complimenten van de juf hoor ;-) ! supermooi gehaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zie weer veel leuks en moois langs komen meis! Top!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke dingen heb je weer gemaakt, en het theepotje zo mooi:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je sleutelhangertjes zijn echt toppie (om het op zijn Hollands te zeggen ;-)), ik vind ze heel leuk! De kleuren van je deken zijn ook geslaagd, succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ben je lekker bezig geweest Tinie, leuke sleutelhangers heb je gemaakt.
    En de deken wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. So pretty and colorful !! Stopping by from Annemarie's link party.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh Tinie, all the keyfobs are soo cute!! ♥ My favorite is the teapot ♥ Thanks for the link (teapot pattern) and I think I really must buy this book, too :-). Have a great weekend!!
    Nata

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!