maandag 16 februari 2015

Een feestje op Valentijnsdag...

Afgelopen zaterdag was het Valentijnsdag...

Normaal doe ik er niet aan maar dit jaar met de leuke actie van PostNL toch een stapeltje kaarten geschreven.
Mijn eigen mannen (man en 2 zonen) kregen een kaart en vooral de jongste zijn reactie was super lief. Hij was tot tranen geroerd en vroeg stilletjes wat hij dan voor mij moest doen, want een kaart sturen was te laat. Ik was zo ontroerd.

Ik kreeg ook een lieve kaart van een lieve blogger en via de mail een e-card van mijn liefste tante.

Voor de mensen die ik ben vergeten en wat ik ook al aan een andere lieverd schreef, vriendschap en denken aan iemand zit niet in een kaartje.

Zaterdag hadden wij ook een 12,5 jarig huwelijksfeestje van vrienden. Ik maakte voor hen het volgende cadeautje.


De poppetjes komen uit het boekje, gelukspoppetjes haken.

Het doosje vulde ik met chocoladehartjes en een cadeaukaart te besteden bij het tuincentrum. 
Ze zijn afgelopen jaar verhuisd en willen de tuin nog opknappen dus dan komt zo'n bon wel van pas.

Helaas was ik vergeten om bij daglicht een foto te maken dus excuus voor de niet zo mooie foto.

Verder ben ik met van alles bezig maar daarover later meer.

Fijne week, Tinie

13 opmerkingen:

  1. Een prachtig gehaakte attentie hoor ...
    Een cadeau om te koesteren ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk geworden! Zo heb ik ze al eens met uiltjes en vogeltjes gemaakt. Leuk om te doen en een leuk cadeau om te geven.

    Fijne dag nog! Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Via jou kwam ik op het idee. Had eerst ook vogeltjes gehaakt maar uiteindelijk een bruidspaa gemaakt.

      Verwijderen
  3. Wat een leuk cadeautje zeg! Dat zal vast wel in de smaak zijn gevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love that sweet couple!!!! Such a nice idea!!!
    … you have such darling men in your family!
    xxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer mooi uit!
    warme groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve reactie van je zoon! Ik heb niks met Valentijnsdag, maar nu ik op allerlei blogs leuke dingen voorbij zie komen vind ik het toch wel wat hebben. Mijn dochter vond dat we wat lekkers moesten kopen ter ere van Valentijn, dus nu voor ´t eerst hebben we er wat aan gedaan.
    Zo leuk, je verrassing voor het 12 1/2-jarig feestje!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk cadeau!
    Heel fijn dat de kaartjes zo gewaardeerd zijn. Ik vermoed zo maar dat de post het eens druk heeft gehad, hopelijk doen ze iets met het signaal dat normaal post versturen te duur is geworden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk cadeau. Ik denk dat ze daar wel erg lbij mee geweest zijn.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi, leuke blogje meestal volg ik blogjes die dezelfde hobbys delen, leuke om hier te lezen, ik zal vaker bezoeken...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kadoo! en Valentijn is meer dan enkel liefde voor je wederhelft, dat heb je mooi gezien! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh lieverd vond het echt stom van me dat ik jou overgeslagen heb, so blonde! Maar zo lief en leuk jouw kaartje, yes that's me. En wat leuk toch de reactie van de jongste, ja lieve zoon van Tinie...ontvangen mag... En wat lief van je dit leuke kadootje voor het bruidspaar, je bent een lieverd! Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!