maandag 9 maart 2015

Al weer even geleden...

Maar ik heb niet stil gezeten qua haken.

Ik haakte voor mezelf een prachtige poncho met col. 
Ik zag een duidelijk patroon op het blog van handwerkjuffie en ben aan de haak gegaan.
Dit is het geworden...ik vind de poncho supermooi geworden.


Zaterdagochtend heb ik hem lekker aangehad terwijl ik een boodschap moest doen, ik had er een spijkerjasje onder en het was genieten. 
's Middags was het niet meer nodig, toen was het heerlijk toeven in de tuin. 
Wat een prachtig weer hebben we al weer gehad, ik hoop op nog veel meer mooie zonnige dagen.
Laat de winter maar wegblijven....alhoewel zaterdagavond werd het plots heel koud hier in de woonkamer...

Patroon vond ik hier.

Olaf, de sneeuwpop, uit de film Frozen zat naast mij op de bank. 
Ons nichtje werd drie en vierde haar verjaardag gisteren en is helemaal fan van Frozen.
Het was dus ook een schot in de roos en haar reactie is onbetaalbaar.
"Kijk mama, Olaf en hij houdt van warme knuffels".
Blijkbaar zegt hij dit in de film, maar dat weet ik niet.
Ze is er echt superblij mee, want ze liep constant met Olaf rond en haar andere Frozenpop.

Verder heb ik nog wat gehaakt maar daarover later meer.

Fijne week allemaal...

14 opmerkingen:

  1. Gaaf, had hem ook al eens gezien bij haarkjuf of iemand anders dat weet ik niet meer. Heerlijk om nu aan te hebben... ach wat schattig z'n meisje die helemaal weg is van olaf. Ik moet zeggen datik hem zelf ook wel erg schattig vond in de film..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, zo'n reactie, daar doe je het voor! Het is een heel mooie Olaf geworden!
    Je poncho is ook super, kan me voorstellen dat je er nu al veel plezier van hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie poncho, en Olaf staat bij mij ook nog op het to-do lijstje ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, super zo'n reactie, daar doe je het toch voor! Het is ook wel een heel mooie Olaf geworden!
    Je poncho isleuk, ik kan me voorstellen dat je daar nu al veel plezier van zal hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om weer wat van je te lezen. Wat een prachtige poncho heb je gemaakt. Heerlijke kleuren. Ideaal met dit weer.
    Olaf vind ik ook helemaal leuk geworden. Onze kinderen zijn allemaal heel dol op de film frozen. En ik kan hem je als volwassene ook aanraden. Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou en of Olaf dat zegt in de film! Het is een sneeuwpop die van warmte houdt (maar nog nooit een zomer heeft meegemaakt).
    Allebei erg leuk!!
    warme groet,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een mooooooie poncho!!! Echt daar ga je veel in lopen op die nog best frisse dagen vooral in de ochtend..En wat is Frozen leuk hihi
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een heerlijke blogpost, ik krijg al een big smile op mijn gezicht van de reactie van je nichtje en de aanblik op die leukerd. Wat een lieve tante ben jij!
    Heerlijk hè dat dit weekend zo'n heerlijk weer was, ik krijg engte vrees in zo'n poncho's...ik kan niets om mijn nek verdragen maar ik kan me voorstellen dat jij er helemaal happy mee bent in zo'n vrolijke poncho.
    Maarreh lieverd doe gerust mee met de give away! Of spaar je je kansen voor die van Tante Betsy hihi? Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. the poncho is really great, Tinie!!!!!
    …. and Olaf….. awwww!!!!!
    happy week, xxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een pracht van een poncho ...
    Moet fijn zijn om te dragen ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om te zien, Tinie, dat je het patroon hebt gebruikt. Je poncho is weer heel anders, maar wel supermooi met die kleurencombinatie. Leuk!!

    Groetjes, Stéphanie (Handwerkjuffie)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is inderdaad een poncho om mee te pronken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige poncho! En het ideale weertje hiervoor. Je mag zeker met heel veel trots rondlopen hiermee!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!