vrijdag 1 november 2013

Een stukje reclame...

Ik verstuurde vorige week zoals al genoemd in dit bericht, een pakketje naar ver weg.
Vandaag kreeg ik (precies een week naar het versturen) bericht dat het is aangekomen.


Ik verstuurde het pakketje naar Alessandra, zij woont in Indonesië. Alessandra is een trouwe volger en ik ben een trouwe volger van haar. Af en toe hebben we mailcontact en zo is het gekomen dat ik haar eens in de sterren wilde zetten.
Neem eens een kijkje op haar blog. Zij maakt fantastische dingen, heel kleurrijk en veel naar eigen idee.

Verder wil ik iedereen een heel fijn weekend toewensen!

12 opmerkingen:

  1. Ah fijn dat de sterren op hun plaats zijn, jij ook een fijn wkend
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om zo'n verre blog vriendin te hebben. Mooie slinger heb je voor haar gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zoooo dat is snel!!!!
    een brief naar belgie duurt soms al een paar weken! (eigen ervaring)
    en een brief of klein pakketje naar afrika duurt 5 weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik ken Alessandra's blog en ze maakt zulke vrolijke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief zo'n sterrenslinger! Ik ga eens piepen bij Alessandra! Fijn week-end!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alleen al voor zo'n slinger te krijgen zou ik ook in Indonesië willen wonen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie slinger zeg

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat is dan ook een prachtige slinger !!! zal ze blij mee zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Ik ben meteen eens gaan kijken naar haar blog en heb me ook aangemeld, inderdaad heel tof (wauw die gehaakte boom! :-)) Bedankt voor de fijne tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! Ik ben meteen eens gaan kijken naar haar blog en heb me ook aangemeld, is inderdaad een hele toffe blog (wauwww, die gehaakte boom :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. so lovely this post : thank you Tinie, with all my heart!!!! It's so nice even to read all the comments!!!! ;oD
    xxxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke en gezellige slinger om neer te hangen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!