dinsdag 12 mei 2020

Cadeautje voor vriendin...

Vorig jaar werd een vriendin van mij 50 jaar. Een echte mijlpaal waar een mooi cadeautje bij hoort.
Haar lievelingskleur is paars dus bij de handwerkwinkel in het dorp een paar mooie bolletjes katoen gescoord en vol overgave begonnen aan een mooie tas.

Maar ja, toen kwam de klad er een beetje in en begon ik aan andere haakprojectjes en had ik af en toe helemaal geen zin om te haken en zat ik liever te lezen.

Begin dit jaar geopereerd aan mijn voet, heel veel ellende dus ook geen zin om maar iets te doen. Ik voelde me wel schuldig want ja, de verjaardag was al eeuwen geleden en nog steeds had ik het cadeautje niet af.


Nu ik moet berusten in het feit dat ik voorlopig slecht ter been blijf en afhankelijk
ben van wanneer de zorg in het ziekenhuis weer wordt opgestart heb ik de tas afgemaakt. Vlak voor Pasen heb ik het cadeautje aan haar gegeven en ze is er superblij mee. Het was het wachten meer dan waard...


De kaart maakte ik ook zelf, ik heb vorig jaar met een vriendin een workshop handletteren gedaan.

Tot gauw, groetjes Tinie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!