maandag 24 maart 2014

Een heerlijk weekend...

Zoals ik al schreef in mijn vorige berichtje zijn wij afgelopen weekend op bezoek geweest bij vrienden.
Onze mannen gingen samen fietsen, de kinderen vermaakten zich met tablet en trampoline en wij konden weer eens heerlijk bijkletsen. 
Het door mij gemaakte cadeautje viel in goede aarde en is al in gebruik. 

Na de lunch en de thee (het begon namelijk ontzettend te regenen en te hagelen) zijn we nog naar het bos geweest. 
Vroeger toen we daar nog in de buurt woonden kwamen we er vaker en wandelden we er veel maar nu we in de polder wonen is het toch anders. 
Hier zijn niet de bossen zoals op de Veluwe. 

We brachten een bezoekje aan de schaapskooi op de Loenermark. 
Er waren veel lammetjes geboren maar die stonden veilig tussen de grote schapen in en waren inmiddels al aardig gegroeid.



Voor meer info over de schaapskudde en de Loenermark klik op de linkjes. 


Ook liepen we nog een rondje door het bos. Het lijkt in tegenstelling tot afgelopen week wel herfst maar het jonge groen zag je overal te voor schijn komen. 
Helaas had ik mijn camera vergeten en moest ik het doen met de camera in mijn telefoon.

Het was zo heerlijk en fijn dat het op de weg terug naar huis zorgde voor een weemoedig gevoel. Mijn heimwee wordt altijd enorm versterkt als ik voor mijn gevoel weer even thuis ben geweest.

Liefs Tinie

10 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat jullie weer hebben kunnen bijkletsen!
    Dat gebied is zeker wat anders dan de polder, je hebt je hart weer kunnen ophalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt als een heerlijk weekend en fijn dat jullie lekker bij konden kletsen! Heerlijk hè, het bos! Ik kan daar ook zo van genieten..

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als een fijn weekend zeg! Gewoon even alles vergeten en dan is zelfs herfst in de lente niet erg !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik vind bossen ook zo heerlijk om in te lopen. Ik heb niks met kale vlaktes, weien...geef mij maar heel veel bomen en eigenlijk ook loofbomen en geen dennebomen hihihi. Ja ik heb door de jaren heen gemerkt waar mijn voorkeuren liggen ;). Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet ook goed waar ik wil zijn en waar niet ;-) (niet in de polder)

      Verwijderen
  5. Wat een heerlijke weekeinde zo. Ow die lammetjes zo aandoenlijk hè?!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. great that you had the opportunity to visit a place you love so much and to catch up with good friends!!!!
    happy week my dear, xxxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fijn weekend heb je gehad. Als kind ging ik vroeger met mijn ouders en zussen steeds op vakantie naar Nederland, de bossen van de Veluwe én de schaapskooien zijn mij niet onbekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. die lammetjes zijn zo vertederend..., geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De polder is idd wel héél wat anders dan de Veluwe. Toch heb ik de polder ook leren waarderen. We rijden er vaak door als we naar mijn ouders gaan, die weidsheid, ook prachtig. Maar ja, bossen en die geur... Fijn dat je zo genoten hebt en wat een lieve lammetjes!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!