maandag 24 december 2012

Fijne feestdagen

We zijn er lekker een paar dagen tussenuit geweest. 
Lekker naar Duitsland, om kerstmarkten te bezoeken en natuurlijk onze zeer goede vrienden.
Voor hen maakte ik onderstaande kerststal en de reactie was hartverwarmend.


Het idee van de kerststal vond ik op de blog van Inge.
De foto is helaas niet zo heel erg scherp, maar ik bevestigde alle poppetjes in een wijnkistje welke ik bij de slijterij heb gekocht. 
Helaas ben ik vergeten om het geheel met de engel en een eigen gemaakte vilten ster op de foto te zetten. (Boven de herders heb ik de engel bevestigd en boven de wijzen, de ster).
Mijn man maakte de lampjes erin waardoor het net een sterrenhemel lijkt. 

Volgend jaar begin ik wat eerder en dan maak ik er ook één voor mezelf want de kerststal was echt supermooi,

Hieronder nog wat foto's voordat ik ze in het wijnkistje bevestigde. 






Ik wil bij deze iedereen hele fijne feestdagen toewensen en een gelukkig, liefdevol en gezond 2013. Dat het voor iedereen een mooi jaar mag worden.


21 opmerkingen:

  1. wat enorm mooi gemaakt zeg...dat zal zeker de nodige mooie reactie's hebben gekregen

    ik wens jou ook fijne feestdagen een goed uiteinde en een gezond 2013

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof gedaan!! Bedankt voor je linkje en héél fijne feesten gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW! Wat super leuk Tinie!

    Fijne dagen, geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige en unieke kerststal! Daar zit heel wat werk in zeg. Iets om elk jaar weer van te genieten.
    Voor jullie ook hele fijne en gezellige kerstdagen, Tinie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi cadeau heb je voor hen gemaakt en leuk met de lampjes er in ook :-)
    Fijne feestdagen en alvast een gezond, gezellig en creatief 2013 !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw...hij is erg mooi geworden!!!
    Een uniek cadeau!!!

    Hele fijne dagen gewenst en natuurlijk een mooi, liefdevol en gezond 2013!
    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe gezellig die gehaakte kerststal!
    Fijne Kerstdagen en een Gelukkig Gezond Creatief Nieuwjaar!
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. MERRY CHRISTMAS!!! FOR YOU AND YOUR FAMILY AND FRIENDS!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, mooi! Ik kan me heel goed voorstellen dat ze er blij mee waren :-)
    Fijne feestdagen en een geweldig 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tinie hele fijne dagen en geniet er lekker van in Duitsland.
    Kerststalletje is onzettend leuk geworden.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie kerststal!
    Hele gezellige kerstdagen en een mooi 2013 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat ziet dat er mooi en vooral lief uit!
    leuk dat je zoveel eer van je werk hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig meis. Leuk om hem ook bij jou te zien!!!!!

    Hele fijne kerstdagen en een fantastisch 2013!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat een mooie kerststal is dat geworden, een prachtig cadeau. En wat veel werk zit erin he? Ik ben op de helft :-S
    Ik wens jou ook heel fijne kerstdagen en een mooi en creatief 2013

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat is het leuk geworden zo allemaal bijelkaar,
    jij ook nog een fijne dag en een 2013 met veel nieuwe creaties!!

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De kerststal is heel mooi. Jouw vrienden boffen... Ik heb pas vandaag de koningen afgewrkt. De herders en diertjes zullen voor volgend jaar zijn.
    Fijne feestdagen.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat mooi gemaakt!! En fijn om te horen, dat jullie fijne dagen hebt gehad.
    Voor jou en jouw gezin ook alle goeds voor 2013!! En jouw gehaakte ster hangt in onze woonkamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterend kado , ik wens jou ook een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw Tinie,
    Wat een mooie en leuke creaties maak jij, top hoor!
    Ik ga je volgen hoor!
    Groetjes, Corine
    Wien-art.blogspot.com / wien-artfabrics.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!