maandag 17 september 2012

Met de herfst voor de deur...

Het zat er natuurlijk aan te komen dat de dagen weer korter worden en ook kouder. Afgelopen vrijdag was echt een verschrikkelijke dag hier, dus met een kop koffie en de haakspullen op de bank neergeploft. 
Ik had op de vakantie lekkere wol gekocht van Sachenmayer, extra merino premium. Het idee was om er een muts van te maken en ik denk dat het gelukt is.


Het is de eerste keer dat ik een muts heb gehaakt, hij is een beetje wijd, maar met mijn lange haar en vaak een staart is dat ook wel weer handig.
Mijn zoon stelde voor om er ook een in rasta-kleuren (geel, rood en groen) te haken, want dat is cool volgens hem. Maar goed, ik hou het liever bij deze kleuren.

Fijne dag allemaal!

7 opmerkingen:

  1. Hij is héél leuk in deze tinten! Ik hoop alleen eerlijk gezegd dat je hem voorlopig nog niet nodig hebt:-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, dat hoop ik ook niet, maar je kunt maar beter voorbereid zijn op wat misschien gaat komen. ;)

      Verwijderen
  2. Nu nog wel even een foto met de muts op!!! Mooie kleurencombi! En ook ik hoop, dat hij nog even niet op hoeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke muts heb je gemaakt, mooie kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie muts!
    Ik nomineer je voor de Liebster Blog Award.
    Kijk even op mijn blog voor meer info.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!