dinsdag 2 juni 2020

Tassen, tassen en een nieuw project...

De afgelopen periode heb ik veel tassen gehaakt. Van die makkelijke projectjes waarbij je niet hoeft na te denken en gewoon blind kunt gaan haken. Heerlijk op de bank, kop koffie erbij, radio aan en gaan met die banaan (zouden ze hier in huis roepen)

Eerst haakte ik een tas voor mezelf, omdat ik slecht ter been ben stuurde ik mijn zoon naar de hobbywinkel in het dorp. Hij kreeg de vrije keus voor de kleur en kwam met een mooie petrol-achtige kleur terug. De tas is super mooi geworden en gebruik ik veel voor mijn bezoekjes aan therapeuten en artsen. 


Daarnaast haakte ik voor de dochter van een vriendin een boodschappennetje. In januari is ze geslaagd voor haar vervolgopleiding maar omdat ik toen net geopereerd was konden we niet bij haar op bezoek. In mei was ze jarig en zo heb ik alles maar gecombineerd, een tas, wat lekkers te drinken en geld voor de inrichting van haar kamer. Superblij is ze met de tas!


Voorlopig heb ik wel even genoeg tassen gehaakt. Ik ben nu bezig met een deken voor mijn oudste zoon en heb onlangs ook een deken (project heeft bijna 1,5 jaar geduurd) afgemaakt. Binnenkort zal ik over die deken een blogbericht schrijven.

Voor nu ga ik stoppen en rusten. Ik heb bijna geen energie vanwege de pijn.

Tot later, groetjes Tinie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!