maandag 17 augustus 2015

Even terug...

Zo vandaag zijn de scholen weer begonnen en hen ik even tijd om een berichtje te schrijven.

De vakantie zit er helaas al weer op, we moeten weer een jaar wachten op het weerzien met vrienden, het adembenemende uitzicht en de prachtige natuur.


Op de heenweg reden we langs de Allianz Arena, thuisstadion van FC Bayern Munchen.


Na dat we hadden uitgepakt, eerst een kop koffie en genieten. Uitzicht op de Watzmann in het prachtige Berchtesgaden.




Uitzicht op de Hintersee
 

Uitzicht vanaf de Koningsbachalm op de Watzmann


We hebben heerlijk genoten, we hadden prachtig weer zoals te zien op bovenstaande foto's. 

Afgelopen vrijdag kreeg ik van een vriendin een beschermengel, dit omdat ik morgen een operatie moet ondergaan.


Hierdoor zal ik voorlopig niet aanwezig zijn op mijn blog. 
Ik ga proberen wel al jullie berichtjes te lezen, maar kan helaas niet reageren.

Tot gauw, liefs Tinie
 

5 opmerkingen:

  1. Fijn dat je hebt genoten van een leuke vakantie ...
    Sterkte morgen met je operatie ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh lieverd wat fijn om weer even van je te horen, wat een prachtige vakantie foto's, dat zal genieten zijn geweest en oh lieverd heel veel sterkte morgen met je operatie! Lief dat je een beschermengeltje gekregen hebt, vraag maar aan de engelen of ze je willen omringen en dat de operatie mag slagen...of dat wat voor je hoogste goed is. Dikke knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop voor je dat de operatie geslaagd is en ik wens je een voorspoedig herstel:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne vakantiefoto's Tinie! Fijn om even wat van je te lezen. Heel erg veel sterkte met de operatie, ik zal aan je denken.

    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for sharing the beautiful holiday impressions! I hope your surgery went well and you're much better meanwhile. Get well soon, dear! Hope to read you soon again. All the best! Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!