vrijdag 23 januari 2015

De uitslag van de feest give away...

Ik organiseerde een feest give away, omdat mijn blog 3 jaar bestaat.
Er waren niet zo veel deelnemers dus heb ik besloten om iedereen wat toe te sturen.

De winnaressen van de muts met handwarmers zijn geworden:



Setje voor Trui, van het blog Miss Creatuurtje


Setje voor Es, van het blog Espiratie

Jullie adressen heb ik, dus het komt zo snel mogelijk naar jullie toe.

Voor de overige vier deelnemers haakte ik een hartje.


Voorkant


Achterkant

Van Marijke van het blog Marmarel en van Christel van het blog Hout en Draad heb ik het adres.
Zouden Valerie van het blog Atelier Valerie en Jojo mij hun adres kunnen mailen dan stuur ik jullie de hartjes toe. Jullie kunnen mailen naar creatinie@gmail.com.

Ik wil iedereen bedanken voor het meedoen en veel plezier met de cadeautjes.

Lieve groetjes Tinie

8 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd aan de gelukkige ...
    Jij alvast voor de organisatie ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat ben je toch een lieverd! Daar zullen de dames allemaal heel happy van worden :D. Dikke knuffels! En een fijne dag morgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb wat gemist denk ik.... alsnog van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag en lieve hartjes heb je gemaakt.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Tinie, wat lief van je!! Ik vond gisteren tot mijn verrassing het hartje in de brievenbus. Het was zo spannend om uit te pakken, ik had geen idee wat en van wie het zou kunnen zijn! Het hangt nu aan de sjaal om de nek van de FF-beer van mijn dochter, het hartje past er precies bij!
    Liefs van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh wat fijn!! Bedankt Tinie, vind ik leuk! En heel leuk dat je iedereen wat stuurt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!