vrijdag 18 januari 2013

Inhaalslag...he, he, puf, puf

Vol enthousiasme mee gaan doen met de crochet along van Grietje.
Alleen ik raakte ernstig achter met haken, mede door wat bestellingen, ziekte en de kerstvakantie.
Maar nu eindelijk ben ik bij, zie hieronder het resultaat van een paar dagen flink door haken.

 


Kasteel gebakje











Bananensoes





Mini Tulband Cake









 Purple Delight Stapel Petit Four





Kerst Petit Four









Mandarijn Petit Four





Mini Tompouce met Slagroom









 Pandan Spekkoek Rondje

En in één keer stond de etagère redelijk vol. 

Verder wil ik alle nieuwe volgers hartelijk welkom heten. Leuk dat jullie mij komen volgen en bedankt voor al jullie leuke, lieve reacties.

Lieve groet, Tinie

28 opmerkingen:

  1. Zo, dat heb je nog snel gedaan! En ook netjes!
    Ik vind die met het mandarijntje de leukste uit de serie tot nu toe. Ik ben benieuwd welke nog meer je etagère mogen sieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooo wat veel maar wat zijn ze mooi !!
    Ziet er echt lekker uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij ze prachtig gemaakt! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij creatief geweest, aan de lopende band gehaakt!
    Ze zijn allemaal zo mooi gehaakt!
    Ik wens je een gezellig en knus weekend,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Idd ze is erg druk geweest, ik ben een goeie getuige. Tinie en ik hebben onze haak ochtend weer opgepakt in het nieuwe jaar en zo houden wij elkaar scherp.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er lekker uit ;) Mooi gehaakt!
    Ik ben een nieuwe volger, je hebt een erg leuk en mooi blog.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn leuk, ik gaf ze mijn zusje kado !!En leuk dat je mij gaat volgen,groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Ze zien er heel netjes uit zeg! Knap werk!
    Heel gezellig zo'n etagère vol hé!?!

    Fijn weekend! Dinaz 3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zien er super uit! Misschien moet ik ook een voorbeeld aan jou nemen, ik moet er ook nog een heel nest haken.....maar het is dus wel te doen als ik jou zo zie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze leuk en zo netjes gemaakt ook
    groetjes annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn echt leuk he. Ik ben r nog maar niet aan begonnen, zo verslavend. En ik heb nog wat werkjes in de mand liggen die eerst afgewerkt moeten worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er gezellig uit zo! Ik heb mijn haakspullen klaar liggen en ga zo na de koffie van start.. kijken hoe ver ik kom :) groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed bezig!! Ziet er erg leuk uit zo!
    groetjes
    Christel

    ps. ga je nog een workshopje geven n.a.v. dat etentje toen?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. over een inhaal slag gesproken.....je hebt wel erg hard je best gedaan en wat zijn ze allemaal even prachtig zeg ♥♥♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou jij hebt goed je best gedaan ;o) en ze zijn allemaal zo mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ben je lekker bezig geweest, ik ben trots op je, haha!
    Groetjes Herriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo jij hebt een flinke inhaalslag gemaakt. Ze zien er mooi uit hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat haak je mooi! Je petit fourtjes zien er heel stak uit! Je bent er wel druk mee geweest om zo'n inhaalslag te maken of niet?
    Ik ben je volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog effies en je hebt nog een etagere nodig hihihihi
    Geweldig Tinie!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er leuk uit, zo blijf je goed bezig genieten van taart zonder calorieën
    Bedankt voor je linkje!!!
    Tinke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tinie ik zou ze zo in me mond stoppen, wat ziet er dat zalig uit zeg!
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je bent weer helemaal bij... Ze zien er heel mooi uit.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!