zondag 11 november 2012

Mijn swap is aangekomen

Mijn hartverwarmende herfstswap is aangekomen dus kan ik eindelijk bloggen wat ik heb gemaakt.


Ik maakte drie hartjes, waarvan twee van vilt en één van stof. Ik haakte hartjes en stopte deze in de het versierde luciferdoosje. Ook deed ik er een waxinekaarsje in hartvorm bij en een kaart met een hart erop.

Reactie van mijn swapmaatje:
 
"Gisteren heb ik ook mijn pakketje ontvangen, superleuk!!!!! En die überschattige gehaakte hartjes, daar ben ik echt superblij mee!! " 
Groetjes Alie

In mijn vorige bericht zei ik dat het hartje wat ik van Alie kreeg van foam was maar dat is niet het geval. Het hartje is van klei. Excuus!!!
 
Kijk op de blog van de Nederlandse Swappers wat er tot nu toe allemaal is gemaakt.
 
Verder wil ik alle nieuwe volgers welkom heten op mijn blog. Leuk dat jullie mij willen volgen!

7 opmerkingen:

  1. wowwwwwwwwwwwwwwwwwwww tinie wat mooihooiiiiiiiiiiii, ben er helemaal wild van ♥♥♥
    ik heb geen voorkeur hoor ik word gewoon van al die hartjes hebberig ♥♥ en ik lees wel dat alie er ook erg blij mee is
    lieve groey jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er erg hartverwarmend uit! Ik geloof onmiddellijk dat de ontvangster er erg blij mee is.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk pakketje heb je gemaakt!!!
    Heel leuk! En Alie is er ook erg blij mee zo te zien!

    Fijne zondag nog! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit ook weer een leuk en hartverwarmend pakketje geworden!!!!
    Geen wonder dat je SWAP-maatje hier heel blij mee is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi zeg...ik vind je harten prachtig, daar zou ik ook héél blij mee zijn!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!