maandag 27 januari 2014

So in Love with You...

Een vriendin stuurde mij laatst het patroon van het kussende paartje uit het boekje: Ik hou van Holland en haken van Christel Krukkert
Ze wilde zelf ook wel zo'n stelletje maar is niet zo handig met de haaknaald, dus of ik zo vriendelijk wilde zijn om dit stelletje voor haar te haken. Tuurlijk! Dus eerst samen op pad voor de benodigde katoen en toen kon ik aan de slag. Een leuk projectje om te haken! 



Is het geen leuk stel zo samen?

Ook wil ik jullie nog een mooie kaart laten zien die ik voor mijn verjaardag kreeg.


De vrouw van mijn neef weet wat voor hobby ik heb!

En als laatste wil ik Trui (Miss Creatuurtje) bedanken voor de lieve kaart die ik kreeg op mijn verjaardag.


Lieve Trui, dank je wel!!
Ik vind het zo lief van je, maar dat had ik al geschreven in een persoonlijke mail. 

Fijne maandag, liefs Tinie

11 opmerkingen:

  1. Dat stelletje is zo schattig!
    Mooie kaartjes! Die met bolletje wol ed zou ik ook kunnen maken, heb namelijk dezelfde mallen in huis (behalve het mandje), maar of ik er crea genoeg voor ben... Leuk, om zo'n persoonlijk kaartje te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa wat zijn ze super schattig, mooi gemaakt ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk stelletje. En een hele mooie kaart heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat stelletje is helemaal prachtig! Mooie kaarten heb je gekregen en nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat stelletje is super cute!!!Heel mooi gehaakt ook,zo netjes!!!Wat heb je een mooie kaarten gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oow enig dat mevrouwtje en meneertje! En mooie verjaardagskaarten, super.
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig stel! Ik had van de week het boekje nog in handen. Bijna gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ik ben wel erg laat met je nog te feliciteren. Maar nog van harte gefeliciflapstaart! Ik word dit jaar 10 jaartjes ouder en voel me nog niet oud hoor ;). Wat een leuke dingen en kaarten kreeg je voor je verjaardag en wat een lief stelletje heb je gehaakt. Warme groetjes en knuffels van Susan en bedankt voor al je lieve reacties op mijn blog :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jemig dat heb je strak en mooi gehaakt zeg ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!